Všeobecné obchodní podmínky
I. OBECNÉ ZÁSADY
1.1
Tyto všeobecné obchodní podmínky upravují práva a povinnosti Jazykové školy MIRAMARE, zast. Miramare Group s.r.o., Jihlavská brána 10, 674 01 Třebíč, IČ 29252598, DIČ CZ29252598, dále jen „Zprostředkovatel“, a objednatele služeb v oblasti jazykového vzdělávání, dále jen „Klient“.
1.2
Mezi Zprostředkovatelem a Klientem vzniká na základě uzavření Smlouvy o poskytnutí služeb v oblasti jazykového vzdělávání smluvní vztah.
1.3
Tyto všeobecné obchodní podmínky jsou integrální součástí Smlouvy o poskytnutí služeb v oblasti jazykového vzdělávání uzavřené mezi oběma smluvními stranami.
1.4
Zprostředkovatel si vyhrazuje právo na případné změny a opravy tiskových chyb uvedených v reklamních materiálech nebo na svých webových stránkách www.jsmiramare.cz nebo na jiných internetových doménách.
1.5
Nabídky Zprostředkovatele slouží pouze k obecné orientaci Klienta.
II. PŘEDMĚT PLNĚNÍ
2.1
Předmětem plnění je výuka jazyků v jazykovém kurzu, přičemž typ jazykového kurzu a jeho zaměření se liší dle objednávky Klienta:
a) skupinové kurzy
b) kurzy individuální výuky
c) jednoleté kurzy s denní výukou cizího jazyka
d) firemní kurzy
2.2
Předmětem plnění je jiná služba v oblasti jazykového vzdělávání specifikována dleobjednávky Klienta (překlady, tlumočení).
III. VZNIK SMLUVNÍHO VZTAHU „SMLOUVA“
3.1
Smluvní vztah mezi Zprostředkovatelem a Klientem vzniká na základě Smlouvy uzavřené:
a) prostředkem elektronického formuláře na webových stránkách Zprostředkovatele (zasláním vyplněného objednávkového formuláře na e-mail Zprostředkovatele, přičemž Klient stvrzuje svůj souhlas s těmito Všeobecnými obchodními podmínkami, a potvrzením přijetí objednávky na e-mail Klienta)
b) osobně na pobočce jazykové školy (vyplněním přihlášky a písemným odsouhlasením veškerých náležitostí Smlouvy)
3.2
Zprostředkovatel je povinen písemně potvrdit přijetí objednávky, a to do dvou pracovních dnů od přijetí objednávky. V opačném případě nelze považovat objednávku za přijatou. Za potvrzení objednávky se považuje:
a) potvrzení o přijetí vyplněného elektronického formuláře na e-mailovou adresu Klienta
b) potvrzení o přijetí e-mailu na e-mailovou adresu Klienta
c) předání kopie přihlášky Klientovi a/nebo dokladu o úhradě kurzovného
3.3
Podmínky smluvního vztahu je možné změnit nebo zrušit pouze na základě vzájemné
dohody obou smluvních stran a v souladu s podmínkami uvedenými v těchto
Všeobecných obchodních podmínkách.
IV. DOBA TRVÁNÍ SMLOUVY
4.1
Smlouva se mezi oběma smluvními stranami uzavírá na dobu určitou:
a) na dobu délky trvání daného typu jazykového kurzu dle interního harmonogramu Zprostředkovatele
b) na jeden kalendářní rok od data objednávky. Do této doby je Klient povinen vyčerpat všechny předplacené lekce plynoucí z této objednávky, v opačném případě možnost čerpání těchto lekcí propadá bez nároku na náhradu.
V. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
5.1
Klient má právo jednostranně bez udání důvodu Smlouvu vypovědět, a to ve výpovědní lhůtě 14 dnů ode dne uzavření Smlouvy. V tomto případě je Zprostředkovatel povinen Klientovi cenu sjednané služby vrátit bezhotovostním převodem na účet Klienta, a to do 14 dnů po doručení písemného Odstoupení od smlouvy na adresu pobočky Zprostředkovatele.
5.2
Klient bere na vědomí, že v případě nenaplnění kapacity kurzu jím objednaném bude kurz Zprostředkovatelem zrušen. V tomto případě má Klient právo na náhradu složené zálohy a/nebo uhrazené částky z ceny kurzu v plné výši, která mu bude připsána bezhotovostním převodem z účtu Zprostředkovatele, a to do 14 dnů po odeslání písemného oznámení na e-mailovou adresu Klienta.
5.3
Zprostředkovatel si vyhrazuje právo odstoupit od Smlouvy uzavřené s Klientem, který svým chováním hrubě naruší průběh výuky, ohrozí majetek Zprostředkovatele nebo zdraví ostatních účastníků výuky, a to bez nároku Klienta na náhradu.
5.4
Zprostředkovatel je oprávněn odstoupit od Smlouvy v případě, neuhradí-li Klient sjednanou výši kurzovného ve lhůtě splatnosti.
VI. STORNO PODMÍNKY A NÁHRADA ZMEŠKANÝCH LEKCÍ
6.1
Po uplynutí výpovědní lhůty Smlouvy je možno účast Klienta ve výuce stornovat, a to na základě písemné žádosti zaslané Klientem na adresu nebo e-mail Zprostředkovatele. V případě storna objednávky před plánovaným zahájením kurzu činí storno poplatek 50% z ceny kurzovného. V případě storna objednávky po zahájení kurzu je storno poplatek roven výši ceny kurzovného. Výjimku tvoří storno Jednoletého kurzu s denní výukou cizího jazyka ze strany Klienta po zahájení kurzu. V tomto případě je storno poplatek roven 60% z ceny kurzovného s podmínkou, že bude Klientem řádně doložena závažná skutečnost, která mu zabránila v účasti na kurzu.
6.2
V případě zrušení kurzu nebo jeho části v průběhu konání kurzu ze strany Zprostředkovatele vzniká Klientovi nárok na vrácení poměrné části z uhrazeného kurzovného. Zprostředkovatel se zavazuje na základě požadavku Klienta tuto poměrnou částku převést na účet Klienta do 14 dnů po odeslání písemného oznámení na e-mailovou adresu Klienta.
6.3
Zprostředkovatel si vyhrazuje právo na změnu v organizaci kurzů tj. přesunutí lekce, zrušení lekce ze zvlášť závažných důvodů, změnu osnov, změnu lektora apod. Zprostředkovatel se zavazuje Klienta o všech změnách v organizaci kurzů neprodleně informovat.
6.4
Klient bere na vědomí, že výše ceny kurzovného je pevná, a že se z důvodu státních svátků či prázdnin platných dle platné vyhlášky MŠMT nesnižuje.
6.5
Zprostředkovatel není povinen poskytnout Klientovi za zmeškané lekce v kurzu náhradní termín lekce ani finanční kompenzaci pokud nebude dohodnuto jinak v odůvodněných případech např. pro nemoc. Výjimku tvoří lekce Kurzu individuální výuky. Oznámí-li Klient písemně či telefonicky nejpozději 24h před začátkem individuální lekce Zprostředkovateli svou neúčast, Zprostředkovatel se zavazuje nabídnout Klientovi náhradní termín této zmeškané lekce. V opačném případě lekce propadá bez nároku na náhradní termín výuky.
6.6
V případě závažného, nezaviněného důvodu neúčasti Klienta v Jednoletém kurzu s denní výukou cizího jazyka, tj. hospitalizace v délce trvání 21 kalendářních dnů a více nebo nemoci v délce trvání 42 kalendářních dnů a více, a řádně doloženého lékařským potvrzením se Zprostředkovatel zavazuje uhradit 60% z ceny kurzovného bezhotovostním převodem na účet Klienta, a to do 14 dnů po obdržení písemného oznámení Klienta na adresu pobočky Zprostředkovatele.
6.7
Zprostředkovatel si vyhrazuje právo na dočasné přerušení výuky z důvodu zásahu vyšší moci, tj. výpadek tepelné energie, elektrického proudu apod.
6.8
Na základě výslovné žádosti Klienta a po ukončení doby trvání kurzu se Zprostředkovatel zavazuje k vydání Osvědčení o absolvování kurzu na jméno Klienta. V případě Jednoletých kurzů s denní výukou jazyka si Zprostředkovatel vyhrazuje právo na vydání tohoto Osvědčení jen těm studentům, kteří splnili alespoň 70% docházku.
VII. PLATEBNÍ PODMÍNKY
7.1
Aktuální ceny jednotlivých kurzů jsou uvedeny na webových stránkách Zprostředkovatele (www.jsmiramare.cz) a jsou součástí Smlouvy ve formě přílohy.
7.2
Klient se zavazuje uhradit cenu objednaného kurzu, nebo jiné služby v oblasti jazykového vzdělávání, v plné výši nejpozději do 7 kalendářních dnů ode dne písemného potvrzení o přijetí ke studiu ze strany Zprostředkovatele na e-mailovou adresu Klienta, pokud nebylo dohodnuto jinak nebo na základě Splátkové dohody uzavřené mezi oběma smluvními stranami.
7.3
Součástí ceny kurzovného jednoletého kurzu s denní výukou cizího jazyka je nevratná
záloha ve výši Kč 1000,-, která je součástí platné rezervace místa v kurzu. Klient je
povinen složit tuto zálohu nejpozději do 7 kalendářních dnů ode dne písemného potvrzení o přijetí ke studiu ze strany Zprostředkovatele na e-mailovou adresu Klienta.
7.4
Částku je možné uhradit
a) bezhotovostním převodem na účet Zprostředkovatele, ČSOB, č.ú.: 273279764/0300, přičemž variabilní symbol pro platbu je telefonní číslo klienta (bez předvolby)
b) hotově na pobočce Zprostředkovatele
c) poukázkami, viz. aktuální výpis na webových stránkách Zprostředkovatele
d) dárkovým poukazem
7.5
Veškerá další ustanovení se řídí obchodním zákoníkem České republiky.
VIII. REKLAMACE
8.1
V případě reklamace služeb poskytovaných Zprostředkovatelem je nutné zaslat písemnou formulaci důvodu reklamace včetně charakteristiky vad na adresu vybrané pobočky Zprostředkovatele:
a) Jazyková škola MIRAMARE, pobočka Ostrava, Nádražní 29, 702 00 Ostrava
b) Jazyková škola MIRAMARE, pobočka Třebíč, Jihlavská brána 10, 674 01 Třebíč
8.2
Pokud bude reklamace Zprostředkovatelem označena za odůvodněnou, je Zprostředkovatel povinen zajistit neprodleně nápravu.
8.3
Klient je povinen uplatnit nároky z vad kvality výuky u Zprostředkovatele bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 5 pracovních dní ode dne převzetí prvních 4 výukových jednotek, resp. do 5 pracovních dnů ode dne jejich vzniku. Takovými vadami výuky se rozumí prokazatelně nedostatečná kvalitativní způsobilost lektora, pověřeného poskytovatelem k vedení příslušného kurzu a k předání výuky.
8.4
Nároky plynoucí z odpovědnosti za vady,
jsou-li uplatněny opožděně, nelze uplatnit.
8.5
Zprostředkovatel nenese finanční ani jinou odpovědnost za výsledek závěrečných zkoušek jakéhokoliv druhu zprostředkovaných jiným dodavatelem (Cambridge English Exams).
IX. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
9.1
Veškeré osobní údaje poskytnuté Zprostředkovateli budou shromažďovány a zpracovávány výhradně pro vnitřní potřebu Jazykové školy MIRAMARE v souladu splatnými právními předpisy o ochraně osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb.
9.2
Klient svým podpisem či vyplněním elektronického formuláře na webu Zprostředkovatele (www.jsmiramare.cz) či zasláním závazné objednávky služby v oblasti jazykového vzdělávání na e-mail Zprostředkovatele (ostrava@jsmiramare.cz/tr-
ebic@jsmiramare.cz) prohlašuje, že v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, souhlasí se zpracováním veškerých svých osobních údajů uvedených v přihlášce poskytnuté Jazykové škole MIRAMARE za účelem uzavření smluvního vztahu.
9.3
Zprostředkovatel si vyhrazuje právo na dokumentaci kurzů prostřednictvím fotografiía/nebo videí pro marketingové účely Jazykové školy MIRAMARE, přičemž podmínkou pro publikování takovýchto materiálů bude informovaný souhlas Klienta.